Gyakran ismételt kérdések

Elakadtál az internet, vagy a levelezés beállításával?
Az alábbi oldalakon találsz segítséget:

Gyakran ismétlek kérdések 4 témában:

Összeszedtük azokat a kérdéseket, amik a szolgáltatásainkkal kapcsolatban leggyakrabban felmerülnek. Ha nem találod a megoldást, keress minket bátran!

Műszaki kérdés

Honlapunkon ellenőrizheted, hogy mely településen érhető el szolgáltatásunk

Egy hozzáférési pont kiépítés díja választott díjcsomagtól  függően 0 Ft, 5 000 Ft  vagy  10 000 Ft, ami értendő oly módon, hogy a kábel az Előfizető ingatlanában a falon kívül, a lakásban vezetékcsatorna nélkül, lépcsőházban és a ház külső falán általában vezetékcsatornában van vezetve. Bővebben a szolgáltatás létesítés menetéről, az alábbi linken tájékozódhatsz: Mire kell számítanod a kiépítés során?

A megrendelést követő 1-1,5 héten belül, előzetes telefonos egyeztetést alapján.

Átlagosan 1-1,5 óra.

Szolgáltató biztosítja: kültéri antenna tartozékokkal, kábel (max 25 m-ig) és az antenna tápegysége. Ügyfél biztosítja: beltérben 220 V-os csatlakozási lehetőséget és szükséges esetén routert.

Alap esetben vezetékkel. Amennyiben több gépet szeretnél egyszerre használni, vagy WiFi – n szeretnél internetezni, akkor szükséged lesz egy routerre. Bekötéskor, akár kollégáinknál is megvásárolhatod.

Nem. Bekötéskor kollégáinktól tudsz vásárolni.

Router segítségével, melyet ügyfélszolgálati irodánkban, helyszínen kollégáinknál vagy bármely műszaki üzletben beszerezhetsz.

Amennyiben az egy router nem biztosít megfelelő lefedettséget az ingatlanodban, úgy újabb router(ek) beüzemelése megoldás lehet.

Igen, a mindig TV fizetős szolgáltatását tudjuk biztosítani a szükséges eszközök megvásárlása mellett. Ezen az oldalon találsz erről bővebb információt.

Rossz, ködös, esős időben is megbízhatóan működik, legfeljebb egészen extrém időjárási helyzetben (ha tapadós hó vastagon rátapad az antennára, vagy orkánerejű szél elfordítja, eldönti az antennát) fordulhat elő, hogy a sávszélesség lecsökken, vagy a kapcsolat megszakad.

Az antennáinkon kimenő teljesítmény legfeljebb 100mW lehet, ami egy fejünk mellett tartott mobiltelefon teljesítményének 1/10, 1/20-ad része, ráadásul ezt általában kint, a tetőn kívül, irányított antennák sugározzák.

Ügyfélszolgálati kérdés

Ügyfélszolgálatunk bármely elérhetőségén:

Választható határozott vagy határozatlan idejű szerződési feltétel.

Nincs, internet szolgáltatásunk korlátlan elérhetőséget biztosít.

A főbérlőtől írásos engedély szükséges a bekötéshez.

A szolgáltató felelősségi határát jelentő Előfizetői hozzáférési pont a szolgáltató hálózatának az a végpontja, melyen keresztül az Előfizető a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatást igénybe tudja venni. Ez a végpont egy hírközlő berendezés, mely a szolgáltató tulajdona.

Lehetőség van a szolgáltatás szüneteltetésére. Előfizetőnek erre vonatkozó igényét írásban kell jeleznie. A szüneteltetés havi díja bruttó 900 Ft/hó.

A szolgáltatás szüneteltetésének időtartama minimum 1 hónap maximum 6 hónap (egy éven belül).

Átírható, az átírás díja 3 000 Ft .  ( haláleset miatti átírás esetén 0 Ft)

Költöztetési szándékát kérjük, a költözés elött 1-1,5 héttel jelentse be telefonos ügyfélszolgálatunkon. Az áthelyezésnek egyszeri 5 000 Ft-os költsége van, amely a helyszínen fizetendő.

A garantált sávszélesség mérését mindenképpen kábeles, asztali készülékeken végezze, mert mobileszközökön eltérő értéket kaphat. – A kapcsolat sebessége a router és a végberendezés közül a kisebb sebességűnek megfelelően fog összeállni. – Az emberi test is jelentősen „árnyékolja” a kapcsolatot, ezt is minden esetben vegye figyelembe (wifi modem elhelyezésekor, használat közben, sebességmérés esetén is).A sebességteszt az ftp.datatrans.hu, a „DATATRANS Internet” Kft. hálózatán belüli szerver és az Ön gépe közötti adatforgalom sebességét méri, a  „DATATRANS Internet” Kft. Általános Szerződési Feltételei szerint.


A sebességméréshez kattints ide!„DATATRANS

Ügyfélszolgálatunkon személyesen, e-mailben vagy online igényelheti.

Ügyfélszolgálatunkon személyesen,  e-mailben vagy online  van lehetőség nagyobb sebességű díjcsomagra váltani , valamint egyedi igény esetén egyedi ajánlatot kérni.

 

Hibabejelentését megteheti online, telefonon a 06-22-505-750 – ás telefonszámon vagy személyesen ügyfélszolgálatunkon.

Hibával kapcsolatos kérdés

Tápegységnél ellenőrizd a kábeleket és az áramellátás. A router indítsd újra.

Ügyfélszolgálati elérhetőségeinken 8-21 óráig ügyelet 21-8 óráig üzenetrögzítőn hagyott üzetben.

Jelentsd a hibát ügyfélszolgálatunkon.

Ellenőrizze a levelező programban az e-mail beállítását és az internet kapcsolatát.

A router beüzemelésekor az eszköz automatikusan kiválasztja a legkevésbé terhelt csatornát (automatikus beállítás). A későbbiekben szükséges lehet a router újraindítása, hogy továbbra is megtalálja a legideálisabb csatornát. A Wifi analyzer illetve egyéb hasonló szoftver segítségével ellenőrizhető, hogy melyik a legkevésbé terhelt csatorna, amire érdemes kézzel beállítani a router. Amennyiben az internetezésre szánt eszközei alkalmasak rá, a 2,4 GHz-es tartomány helyett inkább használja az 5 GHz-et, ahol sokkal alacsonyabb az interferencia.

A garantált sávszélesség mérését mindenképpen kábeles, asztali készülékeken végezze, mert mobileszközökön eltérő értéket kaphat. – A kapcsolat sebessége a router és a végberendezés közül a kisebb sebességűnek megfelelően fog összeállni. – Az emberi test is jelentősen „árnyékolja” a kapcsolatot, ezt is minden esetben vegye figyelembe (wifi modem elhelyezésekor, használat közben, sebességmérés esetén is).A sebességteszt az ftp.datatrans.hu, a „DATATRANS Internet” Kft. hálózatán belüli szerver és az Ön gépe közötti adatforgalom sebességét méri, a „DATATRANS Internet” Kft. Általános Szerződési Feltételei szerint.

A sebességméréshez kattints ide!

Számlázással kapcsolatos kérdés

A belépési díj szerződéskötéskor fizetendő.

Az aktuális hónapot számlázzuk.

Papír alapon vagy elektronikus úton e-mailben.

Online a https://ugyfelkapu.datatrans.hu/datatrans-pay/ felületen, csoportos beszedés, eseti átutalás, folyamatos átutalás, postai csekk, ügyfélszolgálati irodánkban készpénzben, és online bankkártyás fizetéssel.

A számlán feltüntetett fizetési határidőig.

Személyesen vagy interneten keresztül adhat beszedési felhatalmazást számlavezető bankjának, hogy a „DATATRANS Internet” Kft. havonta leemelheti a havi számlának megfelelő összeget. Ebben az esetben a számla fizetési határidejének megfelelően automatikusan terheli meg a fizető fél számláját.

A megbízáshoz szükséges adatok:

  • 4 számjegyű ügyfél azonosító (számla jobb felső sarkában a Vevőkód)
  • „DATATRANS Internet” Kft. GIRO azonosítója: A11911894

Ön beszedési megbízást ad bankjánál, amely alapján havonta lekérjük az egyenlegének megfelelő összeget.

Az összeg leemelése a fizetési határidő környéken történik. Kb. minden hónap 20-25.-e között.

Vevőkódjára és nevére vagy vevőkódjára és a számla sorszámára.

Ügyfélszolgálati elérhetőségeinken.

Ügyfélszolgálati elérhetőségeinken.

Ügyfélkapun a https://ugyfelkapu.datatrans.hu/datatrans-pay/ címen.

A következő időszakban kiállított számlán kerül jóváírásra.

Havi számláján folyamatosan tájékoztatjuk egyenlegéről. Két havi tartozás esetén felszólítást küldünk elektronikus formában. Amennyiben a befizetés a következő hónap első munkanapjáig nem kerül rendezésre a szolgáltatás korlátozásra kerül.

Ellenőrizze befizetéseit és vegye fel kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.

Honlapunkon az alábbi linken letöltetheti. link

További szolgáltatásaink

Internet

Webmail

IP telefon

Legutóbbi bejegyzések

Friss hírek

Lenovo ThinkPad akció!

Nemrég érkezett készletünkbe! Korlátozott mennyiség áll rendelkezésre a kiváló ár-értékarányban kapható Lenovo ThinkPad T460-ból! Előnye

Részletek