Önkormányzatok Katalógusa

Biztosan szükséged van rá:

100% magyar cégként több mint 20 éves szakmai múlttal rendelkezünk. Tapasztalatunknak és az IT-terület széles szolgáltatási kínálatának hála egyedi, személyre szabott megoldásokat tudunk kínálni ügyfeleinknek: kis-, közép- és nagyvállalatoknak Fejér megyében, valamint Győr-Moson-Sopron és Komárom-Esztergom megye bizonyos területein.

Folyamatos fejlesztéseink és az új távközlési technológiák gyors bevezetése révén célunk, hogy hosszútávon stabil partnerek lehessünk.

Mindemellett odafigyelünk arra is, hogy a kamerarendszer adatai biztonságban legyenek, illetéktelenek ne férhessenek hozzá. Minden általunk épített rendszert részletes dokumentációval és topológiával adunk át. Abban az esetben, ha ügyfelünknek már van meglévő rendszere, de nincs dokumentáció, ezt is elkészítjük.

Ha ügyfelünknek megbízható és gyors internetre van szüksége, mi két kiemelkedő megoldást kínálunk:

1. Optikai hálózat

Ez a legmodernebb technológia, amelynek köszönhetően az internet sebessége elérheti akár a 1000Mbps sávszélességet is. Így az adatátvitel gyors és stabil lesz. Ez különösen olyan cégek számára előnyös, amelyek nagy adatforgalmat bonyolítanak (fájlmegosztás, felhőalapú szolgáltatások, adatbázisok kezelése, konferenciahívások, streming stb.).

2. Vezeték nélküli internet

A rádiós internet szolgáltatás rugalmas, nem igényel sem telefonvonalat, sem kábeltévé-hálózatot. Ez a technológia is elérheti akár az 1000Mbps sávszélességet. Azokon a helyeken különösen hasznos, ahol a vezetékes infrastruktúra kiépítése nehézkes, netán lehetetlen. A telepítése gyors és egyszerű, így rövid időn belül biztosítható a cég számára a folyamatos internetkapcsolat.

Mindemellett sávszélesség garanciát, kiemelkedően magas rendelkezésre állást, opcionálisa fix IP-címet is biztosítunk. Időszakos projektek esetén is szívesen állunk ügyfeleink rendelkezésére, legyen szó például rendezvényekről vagy ideiglenes szolgáltatásról építkezéseken.

A megkeresésekre, továbbá beérkezett igényekre a lehető legrövidebb időn belül reagálunk. A gyorsaság a kivitelezési munkák során is elengedhetetlen szempont: a tervezést és a megvalósítást ügyfeleink igényei alapján minél hamarabb teljesítjük.

Kérdésed van? Megrendelnéd a szolgáltatást? Lépj velünk kapcsolatba, már várjuk a jelentkezésedet!

Partneri együttműködésünknek köszönhetően ügyfeleinknek megbízható nyomtatót biztosítunk, anélkül hogy magával a berendezéssel foglalkozniuk kellene.

1. Nyomtatóbérlés

Kényelmes és költséghatékony megoldás. Megrendelőnk anélkül használhat professzionális nyomtatót, hogy meg kellene vásárolnia azt.

2. Üzemeltetés és karbantartás:

A nyomtató üzemeltetéséről és karbantartásáról mi gondoskodunk, így ügyfelünknek csak a havidíjról és a papír pótlásáról kell gondoskodnia.

Kérdésed van? Megrendelnéd a szolgáltatást? Lépj velünk kapcsolatba, már várjuk a jelentkezésedet!

Ipari kamerarendszerek tervezésével, kivitelezésével és üzemeltetésével is foglalkozunk. Vagyis az igényfelmérést követően nemcsak személyre szabott rendszert állítunk össze ügyfeleinknek, de még a beszerelésben és a karbantartásban is számíthatnak ránk.

Mindemellett odafigyelünk arra is, hogy a kamerarendszer adatai biztonságban legyenek, illetéktelenek ne férhessenek hozzá. Minden általunk épített rendszert részletes dokumentációval és topológiával adunk át. Abban az esetben, ha ügyfelünknek már van meglévő rendszere, de nincs dokumentáció, ezt is elkészítjük.

Az általunk épített kamerarendszerekhez jellemzően IP-kamerákat használunk. Ezek működése a következő:

Az IP-kamerarendszerek az interneten keresztül továbbítják a képeket a rögzítő berendezéshez. Mivel a kommunikáció a hálózaton történik, a megfigyelt területen nem szükséges a rögzítő egység jelenléte.

Az IP-kamerák különböző típusai között megtalálhatók: beltéri, dome, speeddome, kültéri, PT, PTZ, bullet és rejtett kivitelek. Hálózati kábel segítségével táplálhatók, biztonságos VPN-csatornákon keresztül jelszavas védelemmel és titkosítással vannak ellátva.

Leggyakrabban használt márkák:

Ügyfeleink speciális igényekre szabott megoldásokban is számíthatnak ránk!

A következő kérdésekkel fordulhatnak hozzánk a teljesség igénye nélkül:

Klienseink kamerarendszere nálunk jó kezekben van! Így a cég vezetői felesleges aggódás és bizonytalanság helyett a fontos dolgokra tudnak koncentrálni.

Kérdésed van? Megrendelnéd a szolgáltatást? Lépj velünk kapcsolatba, már várjuk a jelentkezésedet!

Ha ügyfelünk saját webhelyet szeretne, vagy nem elégedett jelenlegi szolgáltatójával, állunk rendelkezésére. Nemcsak a domain név kiválasztásában és regisztrációjában tudunk segíteni, hanem tárhelyet is biztosítunk. Szervereink Magyarországon találhatók, többszörös biztonsági mentéssel működnek. Partnereink webhelye így stabilan és megbízhatóan szolgálhatja ki a látogatókat.

A tárhelyválasztás szempontjai

1. Elérhetőség

Tulajdonképpen a világ bármely pontjáról választhatunk tárhelyszolgáltatót. Igen, akár a tengerentúlról is, rendkívül költséghatékony módon. Ugyanakkor nem szabad elfeledkezni arról, hogy a tárhely üzemeltetése és karbantartása stratégiai kérdés. Ezért elengedhetetlen, hogy akár fizikailag is megközelíthető legyen a tárhelyszolgáltató, a lehetséges problémákat azonnal tudja orvosolni.

Egy hosszú órákon át tartó leállás magasabb költségekkel járhat, mintha eleve megbízható tárhelyszolgáltatóhoz fordult volna az ügyfél.

2. Támogatás

Nemcsak a tárhely kiválasztása során fontos szempont a rendelkezésre állás, hanem a későbbiekben is. Igenis számít, hogy a support milyen hamar válaszolja meg a felmerülő kérdéseket, vagy reagál az esetleges hibákra.

A DATATRANS Internet Kft. több mint 20 éve támogatja az ügyfeleket magas minőségű szakmai szempontokat figyelembe véve, tehát állíthatjuk: a cég kiállta az idő próbáját.

3. Méret, kapacitás

Tárhelyeink kapacitása 500 MB és 5 GB között van, ám figyelembe vesszük az ettől eltérő, egyedi igényeket is. Egy statikus, néhány lapból álló weboldal esetén elegendő az 500 MB, ám egy dinamikus, növekvő, rendszeres biztonsági mentéseket igénylő weblap esetében már elengedhetetlen a 3-5 GB-os tárhely.

A tárhely méretének kiválasztása előtt mindenképp érdemes egyeztetni a weboldal készítőjével. Amennyiben ügyfelünk a már meglévő weboldalát hozná át hozzánk, természetesen erre is van lehetőség. Ebben az esetben a jelenlegi tárhelyszolgáltatót kell megkérdezni a tárhelykapacitásról.

Ügyfeleink a tárhely méretét bármikor tudják módosítani, ami azt jelenti, hogy a weboldal biztonságosan és folyamatosan futhat tovább.

4. Sebesség

Ez a tárhely internetkapcsolatának sebességét jelenti. Mivel cégünk fő profilja az internetszolgáltatás, így nem is kérdés, hogy központi szervertermeink a megfelelő internethálózattal vannak ellátva. Így maximálisan kiszolgálják a piaci igényeket.

A tárhelyválasztás szempontjait figyelembe véve ügyfelünk kiválaszthatja a számára szükséges csomagot. Kérdés vagy bizonytalanság esetén pedig számíthatnak munkatársaink segítségére.

Kérdésed van? Megrendelnéd a szolgáltatást? Lépj velünk kapcsolatba, már várjuk a jelentkezésedet!

Egyik legnagyobb előnye a saját üzemeltetésű, vállalati levelezőrendszerrel szemben, hogy a cég számos költséget takaríthat meg:

Mindemellett mi gondoskodunk róla, hogy ügyfeleink e-mailjei biztonságban legyenek, és könnyen elérhessék őket – így téve gördülékennyé a munkavégzést és az üzleti kommunikációt. A postafiókok cégünk központi levelezőszerverén érhetők el, a vírusvédelmet a ClamAntiVirus szoftver biztosítja.

A kéretlen tartalmakat, spam leveleket a SpamAssassin program szűri. A gyanús levelek tárgyát SPAM jelzéssel látja el, és a SPAM (Junk) fülön találhatják meg az ügyfelek. Továbbá, mivel a szolgáltatás azonosító és jelszó megadásával vehető igénybe, így a világ bármely pontjáról lekérhetők a levelek.

Szolgáltatásunkat domainhez kapcsolva, internet szolgáltatás mellé vagy önállóan is igénybe vehetik – akár díjmentesen is! Természetesen ügyfeleink ebben az esetben is számíthatnak a segítségünkre, elérnek minket.

Kérdésed van? Megrendelnéd a szolgáltatást? Lépj velünk kapcsolatba, már várjuk a jelentkezésedet!

Ügyfeleink irodaszereik beszerzését is ránk bízhatják, miközben ők a fontosabb dolgokra koncentrálnak. Egy székesfehérvári raktárral együttműködve, amely 40.000 terméket kínál, biztosítjuk az irodaszerek széles skáláját. A szükségleteknek megfelelően, a hiányok alapján szállítjuk az irodaszereket, így ügyfelünknek nem kell aggódnia a készletek feltöltése miatt.

Kérdésed van? Megrendelnéd a szolgáltatást? Lépj velünk kapcsolatba, már várjuk a jelentkezésedet!

Szükséged lehet rá:

Gondoskodunk arról, hogy ügyfeleink informatikai rendszerei zökkenőmentesen működjenek. Ennek érdekében először átnézzük a meglévő rendszert, hogy megtudjuk, mi működik jól, és mi igényel javítást. Ezt követően javaslatot teszünk a rendszer fejlesztésére, hogy a cégen belüli folyamatok hatékonyabbá válhassanak.

Ha bármilyen kérdés vagy probléma merülne fel, csapatunk azonnal ügyfeleink rendelkezésére áll IT support szolgáltatásunknak köszönhetően. Rendszergazdáink elérhetőek, hogy megrendelőink rendszere folyamatosan működjön, ne legyen fennakadás, órákig tartó rendszerleállás.

Kérdésed van? Megrendelnéd a szolgáltatást? Lépj velünk kapcsolatba, már várjuk a jelentkezésedet!

A belső hálózat egy cég telephelyén, a vállalaton belül kapcsolja össze a különböző eszközöket, például számítógépeket, nyomtatókat, szervereket stb. Az, hogy milyen gyorsasággal kommunikálnak az eszközök egymással, nagyban függ a hálózat minőségétől.

A külső hálózat pedig a cég telephelyén kívül eső kapcsolatokat jelenti. Például egy cég budapesti irodája és debreceni irodája egy központi adatbázison osztozik, egyidejűleg férnek hozzá az adatokhoz.

Cégünk belső és külső hálózatok tervezésével, építésével és üzemeltetésével is foglalkozik. Mindezt természetesen személyre szabottan, előzetes igényfelmérés alapján.

Kérdésed van? Megrendelnéd a szolgáltatást? Lépj velünk kapcsolatba, már várjuk a jelentkezésedet!

Legyen szó egyszerű weboldalról vagy összetett webáruházról, mi megálmodjuk megrendelőink számára a megfelelőt. Az élesítést követően sem engedjük el a kezüket: folyamatosan frissítjük és karbantartjuk a webhelyet, hogy mindig naprakész, gyors és biztonságos legyen. Speciális igények esetén pedig egyedi programozással állunk megrendelőink rendelkezésére.

Kérdésed van? Megrendelnéd a szolgáltatást? Lépj velünk kapcsolatba, már várjuk a jelentkezésedet!

Partneri együttműködésünknek köszönhetően ügyfeleinknek megbízható nyomtatót biztosítunk, anélkül hogy magával a berendezéssel foglalkozniuk kellene.

1. Nyomtatóbérlés

Kényelmes és költséghatékony megoldás. Megrendelőnk anélkül használhat professzionális nyomtatót, hogy meg kellene vásárolnia azt.

2. Üzemeltetés és karbantartás:

A nyomtató üzemeltetéséről és karbantartásáról mi gondoskodunk, így ügyfelünknek csak a havidíjról és a papír pótlásáról kell gondoskodnia.

Kérdésed van? Megrendelnéd a szolgáltatást? Lépj velünk kapcsolatba, már várjuk a jelentkezésedet!

© "DATATRANS INTERNET" Kft. Minden jog fenntartva!